UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

3 stycznia 2014

W Wilanowie jest co teraz pooglądać. Bo nie dość, że park piękny o każdej porze roku, to jeszcze mamy Labirynt Światła. Nie dość tego w najbliższy długi weekend ( 4-6 stycznia) będziemy mogli podziwiać Festiwal Światła, który zapowiada się kusząco. 
Dziś pierwsza część wilanowskich atrakcji. Labirynt za dnia. Wszyscy chodzą go oglądać nocą, a za dnia jest równie fajny i szczerze przyznam, że pozytywnie mnie zaskoczył. W zeszłym roku prezentowałam go nocą KLIK TU. Ponadto na moich zdjęciach widać przygotowania do festiwalowej iluminacji! szykuję się świetlny parter barokowy :)) A kolejna relacja, mam nadzieję, będzie festiwalowa, na co już dziś Was serdecznie zapraszam :)

























2 komentarze:

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *