UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

6 stycznia 2014

W dniach 4-6 stycznia odbywa się w warszawskim Wilanowie festiwal światła. Impreza warta zobaczenia. Zdecydowanie. 
Mnie najbardziej podobały się pokazy spod znaku światło i dźwięk w północnej części ogrodu, gdzie stworzono świetlny parter barokowy. Oświetlenie parteru zintegrowane z muzyką poważną pozwolił stworzyć niepowtarzalne widowisko. Brawo! Oczywiście nie można pominąć mappingu, czyli laserowych iluminacji głównych budowli Wilanowa - Kościoła Św. Anny czy Pałacu (Muzeum). Imprezie towarzyszą koncerty na Plaży Wilanów, a dziś o godz. 20 można liczyć na pokaz sztucznych ogni. 
Dla mnie dodatkową atrakcją  była możliwość pochodzenia nocą po ogrodach wilanowskich, co nie często się zdarza :))) Fajnie tak spojrzeć na ten teren z innej perspektywy :)







































2 komentarze:

  1. Świetnie piszesz, temat jest mi bardzo bliski,
    wspaniałe zdjęcia i super klimat,
    z chęcią dodam Cię do mojej listy najlepszych blogów
    http://blog-o-architekturze-krajobrazu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *