UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

1 stycznia 2014





Czas na podsumowanie 2013 na Fajnych Ogrodach :)) Prezentuję więc TOP 10 najchętniej czytanych przez Was postów w 2013 roku. Jest to dla mnie bardzo ciekawe i wartościowe zestawienie. 
Pokazuje jakiego typu informacji szukacie, co Wam się podoba, a co mniej :) Pomoże to stworzyć mi miejsce bardziej skrojone na miarę moich czytelników. Co ciekawe wygrała tuja, tak często niedoceniana i obśmiewana. A jednak okazało się, że tuja rządzi. Widzę również, że lubicie konkursy. Już dziś mogę obiecać, że szykuję następne i że będzie ich w tym, nowym roku więcej. Co jeszcze będzie?
Cóż .... jestem projektantką przede wszystkim. Dlatego nie zabraknie porad w zakresie aranżacji i samodzielnego projektowania i aranżacji ogrodów. Mam również doświadczenie wykonawcze, więc postaram się podsuwać Wam fajne pomysły i triki z tej dziedziny. Ponadto kocham historię ogrodów i odkrywanie nowych, ogrodowych miejsc... dlatego z całą pewnością i ten wątek się pojawi, zwłaszcza w wiosenno - wakacyjnym okresie sprzyjającym takim turystycznym tematom. Z nowości, to poza większą ilością konkursów, możecie liczyć na więcej prostych porad  z zakresu zrób to sam. Myślę również o wprowadzeniu tematyki związanej z aranżacją, wystrojem wnętrz, ale taką bardziej spod znaku tak popularnego obecnie DIY. Będzie także trochę więcej mnie i moich opinii i przemyśleń private. No i oczywiście moja oferta projektowa. W tym roku jeszcze nie wracam do wykonawstwa, ale zamierzam rozszerzyć i nieco zmodyfokować moją ofertę projektową. Pracuję także nad przedsięwzięciem z nieco innej `bajki`. Ale na razie to jeszcze etap roboczy... Co jeszcze? Czas pokaże :) A tymczasem zapraszam na TOP 10 2013:




Szczęśliwego Nowego Roku :)
Dziękuję, że tu zaglądacie :D



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *