UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

10 grudnia 2013

Jak co roku przyznam szczerze zrobić tego u siebie nie zdążę. ;P I jakimś cudem moje rododendrony czy lawenda przeżywają nawet srogie mroziska.  
Jednak wiem, ze kiedyś się na tym lenistwie przejadę. Jeszcze nie jest za późno więc postanowiłam się w tym roku za jakiś fajnymi patentami rozejrzeć. Bo zwykła fizelina, juta, słoma, gazety i inne bardziej stare czy nowe metody to takie oklepane, powszechne, nudne. Poszukałam i trafiłam na fajną ofertę sklepu internetowego Videx.pl. Mają fajne produkty właśnie to ww celów i w ogóle ich oferta jest warta sprawdzenia. Znajdziecie tam tradycyjne (choć w nowym ujęciu) osłony jutowe, ale także profesjonalne osłony XXL do okrywania koron nawet dużych drzew, maty kokosowe, filcowe, wełniane i wiele innych ciekawych i estetycznych (co ważne) produktów). Ja pokażę kilka pomysłów, inspiracji z Ich oferty na ożywienie tematu zabezpieczanie roślin na zimę.







 





Możecie też kupić cały zestaw ogrodowych osłon w takim samym wzorze i nie tylko na rośliny.




1 komentarze:

  1. Piękna ta flizelina z nadrukami- szczególnie gałązki z ptakami i renifery! My w tym roku użyliśmy słomy- niestety nie wygląda tak stylowo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *