UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

16 października 2013

Każdy ogród jesienią przechodzi metamorfozę, chyba, ze składa się z roślin wyłącznie iglastych i zimozielonych :) Zwłaszcza stare parki i tereny leśne zachwycają bogactwem kolorów, bo tam znajdziemy dużo liściastych roślin i stare, duże drzewa. Na naszych oczach dzieje się prawdziwa magia. Bo jesienna paleta barw powoduje, że zmienia się również światło w otaczającej nas przestrzeni, co z kolei nadaje otoczeniu niemal bajkowy wymiar. Fajnie widać to tam, gdzie drzewa zamykają się nad głowami przechodniów. 
Ja jesienią szczególnie lubię odwiedzać Wilanów. Park jest wyjątkowo urokliwy nawet w pochmurne dni. Jeszcze kwitną ostatnie róże i astry, złocą i czerwienią się liście tworząc żywe obrazy. Teraz po rewitalizacji park nabrał dodatkowych walorów. Ja wybrałam się tam w zeszły czwartek, gdy wstęp jest darmowy :)
Na zdjęciach tego nie widać (starałam się tak cykać), ale było sporo ludzi i wycieczek. Zapraszam i Was na taki spacer, a wszystkim Warszawiakom i gościom naszego miasta  serdecznie polecam to miejsce właśnie o tej porze roku :)

























0 komentarze:

Prześlij komentarz

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *