UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

30 września 2013

Dziś chciałabym Wam pokazać świetne wianki jesienne jakie robi moja zaprzyjaźniona bloggerka Kasia . Prawdziwe i jednocześnie proste w wykonaniu wianki i ozdoby jesienne z darów natury. Każdy może je wykonać samodzielnie lub z dziećmi. Wystarczy trochę drutu i pistolet do klejenia na gorąco no i szczypta naszej fantazji. Produkty są za darmo, wystarczy jesienny spacer po parku czy wyjście do ogrodu.  Zainteresowanych bliżej tematem odsyłam na Bloga Kasi o wdzięcznej nazwie Nieperfekcyjna Pani Domu KLIK TU. Wszystkie poniższe fotografie i prezentowane ozdoby są dziełem Kasi. Mnie bardzo zainspirowały i zamierzam również odkurzyć moje umiejętności w tym zakresie i spróbować swoich sił :)























Jeżeli interesuje Was wiankowa tematyka, warto zajrzeć również TUTAJ KLIK.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *