UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

16 marca 2013

Właśnie trwa V Wystawa Tulipanów organizowana przez Muzeum Pałac w Wilanowie oraz Stowarzyszenie Producentów Ozdobnych Roślin Cebulowych w Skierniewicach
Wystawę możecie zobaczyć w Oranżerii Muzeum Pałacu w Wilanowie. Wstęp jest bezpłatny, tak jak warsztaty florystyczne. Wystawa cieszy się ogromnym powodzeniem, zwłaszcza, że dopisuje wspaniała, słoneczna pogoda. Ja odwiedziłam Wystawę w dniu dzisiejszym. Moją szczególną uwagę przykuły piękne kompozycje florystyczne. Motywem przewijającym się przez całość ekspozycji jest "kwiatowa torebka". Możecie zobaczyć prawdziwe arcydzieła - żywe torby i torebki. Bardzo fajny motyw, inspirujący zwłaszcza dla Pań. Na wystawie można także nabyć fachową literaturę. Oczywiście porozmawiać, podpatrzeć, podpytać. Serdecznie polecam wszystkim Warszawiakom i nie tylko, a na zachętę dodaję mój "fotoreportaż". 





















0 komentarze:

Prześlij komentarz

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *