UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

20 maja 2012

Kochani, Gorąca foto relacja z Ogrodu PAN w Powsinie. Właśnie TERAZ można oglądać pięknie kwitnącą kolekcję azalii i różaneczników w Ogrodzie Botanicznym PAN w Powsinie pod Warszawą. To prawie ostatnie dni tego lata aby zobaczyć ten niezwykły widok. Ja zaliczam to prawie co roku, wieć nie omieszkałam i w tym. Dokładnie 2 godziny temu wróciłam z Powsina! Wrzucam kilka zdjęć - niestety nie mogę dołozyć zapachów (cudowne azalie, ale i bzy/lilaki tez wspomagają), śpiewu ptaków i słonecznego ciepełka. W połączeniu istna bajka!
UWAGA: w przyszłą niedzielę  specjalny dzień zwiedzania różaneczników i azalii oraz koncert fortepianowy o godz. 15 w ogrodowej galerii Fangorówka! dziś też był i było cudnie!
Z czasem u mnie dziś krucho, ale musiałam wrzucić parę fotek, może innym razem dorzucę więcej, nie tylko azalie i różaneczniki, ale i cały Powsin wezmę na ząb.



polecam dojazd rowerem, zwłaszcza od strony lasu kabackiego







0 komentarze:

Prześlij komentarz

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *