UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

10 lutego 2014


Historia ogrodów może być nużąca. Postanowiłam nieco Wam jej zgłębianie uprzyjemnić i kolejną lekcję przygotowałam w formie filmu :) 

Dzięki temu całą wiedzę na temat ogrodów barakowych możecie przyswoić w ciągu nieco ponad dwóch minut :P Ciekawa jestem jak mój pierwszy film przypadnie Wam do gustu :) Proszę o wyrozumiałość gdyż to na prawdę moje pierwsze dzieło :) Jeszcze bez muzyki, bez dźwięku. Ale jeżeli Wam się spodoba będę ulepszać, gdyż postanowiłam resztę kursu przygotować w takiej formie. Napięcie sięga zenitu, więc już nie przynudzam. Wygodny fotel, popcorn w dłoń i zapraszam do blogowego kina:



Od niedawna Fajne Ogrody znajdziecie również na YouTube :) Tam też będę sukcesywnie wrzucać wszystkie filmy Fajnych Ogrodów. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *