UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

27 stycznia 2014


Wybór choinki był trudny. Szukałam fajnej choinki, a nie najbardziej wypasionej jak pamiętacie. Czym jest dla mnie fajne choinka? To taka którą zapamiętujemy, w którą wkładamy serce pracę i czas. Nie liczy się kasa. Liczy się przesłanie. Ja wybrałam te trzy które mają wg mnie to coś, co czyni je wyjątkowymi.... Oto mój subiektywny wybór i równie subiektywne acz szczere uzasadnienie:

Miejsce I
za choinkę pełną radości 
za choinkę bez zadęcia
za choinkę na której króluje praca rąk własnych
za choinkę która mnie wzruszyła

nie za ramkę, którą każdy może sobie wstawić
nie za malucha (choć cudny jak wszystkie dzieciaki :*)

Miejsce II
za idealny, spójny dobór dekoracji
za klimat jak z bajki dla dzieci
za to, że bardzo chcę zobaczyć tę choinkę całą
ze te bombeczki w kropeczki 


Miejsce III

za elegancję
za skromność i prostotę wyrazu
za idealne proporcje elementów kompozycji 



Gdybym mogła nagrodziłabym wszystkie fotki. W zasadzie udało się to dzięki zaprojektuj-ogród .pl, bo każdy otrzymał od nich wirtualny upominek :) Mam nadzieję, że się Wam przydał :D 

Dziękuję naszym sponsorom:

Internetowy Sklep Ogrodniczy Videx.pl
Serwis internetowy Zaprojektuj Ogród
Blog: Nieperfekcyjna Pani Domu
 
 za świetną współpracę i nagrody!

 Zwycięzców proszę o kontakt mailowy na: ogproj@gmail.com

________________
Na koniec chciałabym pokazać kilka choinek, które wyjątkowo mnie ujęły:







SERDECZNIE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA UDZIAŁ I WSPÓLNĄ ZABAWĘ :*
JUŻ DZIŚ ZAPRASZAM NA KOLEJNĄ EDYCJĘ ZA ROK :))))

a niedługo na fajneogrody.pl kolejna szansa wygrania fajnych, tym razem wiosennych nagród!
Bądźcie czujni :)))



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *