UWAGA! BLOG PRZENISIONY

NOWE WPISY ZNAJDZIECIE NA WWW.FAJNEOGRODY.PL .

25 kwietnia 2012

Witajcie, zwiedzanie i poznawanie ogrodów to moja największa pasja. Przez lata, każda mój wyjazd, każda podróż zamieniała się w końcu w zwiedzanie ogrodów. Ale co tam wyjazdy... jak idę ulicą to z automatu ludziom przez płot zaglądam, jak wychodzę na spacer to najchętniej o jakiś park zahaczę, jak planuje weekend na świeżym powietrzu to Arkadia, Wilanów, chociaż Powsin. A już prawdziwego hopla mam na punkcie wody. Kocham wodę w ogrodach. Nie jestem zupełnym laikiem bo skończyłam architekturę krajobrazu i parę ładnych lat przepracowałam już w zawodzie. I wiecie co stwierdziłam... nie wiele wiemy o ogrodach w naszym kraju. Nie rozumiemy ich, nie znamy. I kurcze stwierdziłam, że warto zacząć ogrody pokazywać. Pokazywać jak wielka jest ich różnorodność, jak są wspaniałe, jakim cudownym pomysłem na czas wolny, może być ich zwiedzanie. Myślałam nawet kiedyś o wydaniu książki - tyle mi się już materiałów nazbierało, zdjęć, folderów, książek, ulotek.. Ale nie miałam jakoś czasu, weny, pomysłu. I tak sobie pomyślałam założę bloga i pokaże moją pasję. Pokaże ludziom jakie to fajne i spróbuję zarazić ogrodowym bzikiem. A jak już się to złapie to...... :)))) Zobaczymy co z tego wyjdzie - tak czy siak witam na moim ogrodowym blogu !!!!
Next
Nowszy post
Previous
This is the last post.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Najchętniej czytacie:

Pamiętaj:

Zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu są w większości mojego autorstwa. Chcesz skorzystać, napisz. Nie kopiuj bez mojej pisemnej zgody. Dziękuję :)

Kontakt ze mną:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *